Ez a weboldal cookie-kat használ annak érdekében, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsa. Bővebb információk

Шаблоны для Joomla 3.3

Az autó futóművét, felfüggesztéseit használat közben különböző behatások, deformálódások érik pl. kátyú, járdára felállás, maximális súlyterhelés kihasználása, esetleges túllépése. Ezeknek hatására megváltozik a kerék összetartása, dőlése, utánfutása. Ezért elsődleges fontosságú a vezetés biztonsága szempontjából a futómű állítás.

Garantált – optimális futómű beállítás

A rossz futóművel rendelkező autó vezetése fárasztó és nem biztonságos, mivel állandó kormány korrigálást igényel menet közben. A rossz futómű beállítás a gömbfejeket, kerék csapágyakat, felfüggesztéseket, a lengéscsillapító szárát jobban terheli, és jelentősen rontja a gépkocsi egyenes futását, egyszersmind növeli az üzemeltetési költségeket. Kanyarodásnál szintén rendellenesen viselkedik a gépkocsi.

A legtöbb mai korszerű autónak az első és hátsó futóműve is állítható – kivétel a merev hátsóhíddal ellátott gépkocsi. A hátsó futómű beállítása ugyanolyan fontos, mint az első tengelyen történő állítás, mert ennek hiányában gumikopás, elhúzás, kormány ferdeség léphet fel. Ezeket a munkákat csak egy speciális, négy mérőfejjel rendelkező műszerrel lehet optimálisan beállítani. A hátsó futómű bemérése a nem állítható merev hátsó hídnál is nagyon fontos, mivel csak így kapunk teljes képet a futómű geometriájáról. Ezért javasolt évente egyszer – használattól függően 10.000 - 15.000 kilométerenként a futómű állítás, illetve a futómű átvizsgálása alulról is, ahol láthatóvá válnak a rejtett hibák pl. olajfolyás, fékcső repedezés, kipufogó, féltengely gumiharangok állapota, stb.

Az időben elvégzett átvizsgálás növeli az üzembiztonságot, csökkenti az üzemeltetési költséget, és meghosszabbítja a többi kapcsolódó alkatrész élettartamát.

Javaslatunk

Ha az alábbi tüneteket észleli gépkocsiján, keressen fel bennünket:

  • kopogó hang
  • kanyarodásnál visító gumik zaja
  • gumik széleinek rendellenes kopása
  • kormányrázás 60 km-től 120 km-ig vagy efelett
  • fékezésnél kormányrázás
  • búgó, morgó hang a kerekek felöl
  • kis ívű kanyarodásnál túl nagy kormányerő (nehéz tekerni a kormányt)
  • nyomvályúra túl érzékenyen reagál a gépkocsi (kivétel a gyári gumiméretektől való eltérés vagy a túl nagy ET szám)
  • túl erősen félrehúz az autó- kanyarodásnál a kormány nem elég intenzíven tekeredik vissza.

A futómű beállítás menete

  • 32 pontos díjtalan állapotvizsgálat (csak a futómű beállítása esetén)
  • guminyomás ellenőrzése
  • díjtalan fékolaj forráspont ellenőrzés
  • ingyenes ablakmosó folyadék feltöltése (téli/nyári egy literig)
  • futómű beállítása
  • >próbaút>

Nyitvatartás

Hétfő - Péntek: 8:00 - 12:00
  13:00 - 17:00
Szo. Vas és Ünnepnapokon
ZÁRVA
   
Baleset esetén hívjon:
+3630 756 8728