Ez a weboldal cookie-kat használ annak érdekében, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsa. Bővebb információk

Шаблоны для Joomla 3.3

gumiszerviz

Gumi - speciális centirozás
Gumiabroncs

Visszatérő probléma az ügyfeleknél, hogy kormányrázásra panaszkodnak autópályán történő haladásnál 100-120 km/h sebességnél.

Ügyfél: "Most jártam a gumisnál centríroztatni, és mégis ráz a kormány, pedig 0;0-t mutatott a gép." Mire én: "Hogyan rázza a kormányt? Függőlegesen vagy jobbra-balra mozgatja a kormányt?" Tételezzük fel, hogy a futómű, a lengés-csillapító, a kerékcsapágyak és a gumik is megfelelő minőségűek. Tehát a centrírozásban keresendő a hiba.

Miért csak autópályán ráz? Városi használatnál miért nem? A tömegerőkből eredő rázás csak nagyobb sebességnél jelentkezik. Ha a centrírozást nem végzik el, csak felragasztanak vagy felütnek egy súlyt, hogy az ügyfél lássa, hogy elvégezték a feladatot, ez egy felületes munkavégzés. Köztudottan városi használatnál nem jelentkezik a centrírozási hiba: mindegy, hogy van-e rajta súly vagy nincs.

gumiszervizA saját tapasztalatomat írom le, amikor hozzáértőként teszteltem két centrírozó gépet: az egyik egy olcsó, új alapgép volt, míg a másik egy középkategóriás műszer. Ügyfelem kormányrázásra panaszkodva keresett fel. Mivel a kerekek nem szokványos 14-15" voltak, hanem 17" colos Pajero kerekek. A kereket újracentríroztuk, a gép 0,0 értéket mutatott. Ellenőrzésképpen többször megismételtük ezt a műveletet, de minden alkalommal 60-80 gramm eltérést mutatott a gép. Gyakori probléma, hogy a hátulról, kúppal való megtámasztás nem biztosít kellő pontosságot. A mi esetünkben is ez történt, bármelyik gépen próbáltuk a centrírozást, lehangoló volt az eredmény. A megoldást az jelentette, amikor elölről is megtámasztottuk a kerekeket támasztóujjas tárcsával. Mintha a kerékcsavarokkal fogatnák fel a kereket a helyére. Ezzel a felfogatással az előbbi 60-80 grammos hiba lecsökkent 30-40 grammra. Személygépkocsinál 5-10 gramm még nem okoz érezhető hibát. Terepjárónál kb. 15-20 gramm a határ.

Cégünk legutóbbi beruházása egy csúcskategóriás BEISSBARTH centrírozó gép volt, melynek beüzemelése után ismételten ellenőriztük a Pajero kerekeit. A hiba lecsökkent 10-20 gramm közé, amely már elfogadható. Azóta sincs reklamációs problémánk. Az olcsó és a csúcsgép közötti vételár különbség tízszeres. Tehát ez a válaszunk az összes centrírozási problémára.

Szervizünk javaslata: ha a fentieket tapasztalja, keressen fel bennünket.

Szervizünk teljeskörű gumiszereléssel áll rendelkezésére

 

Nyitvatartás

Hétfő - Péntek: 8:00 - 12:00
  13:00 - 17:00
Szo. Vas és Ünnepnapokon
ZÁRVA
   
Baleset esetén hívjon:
+3630 756 8728