Autószerviz
Gumi - speciális centirozás
Gumiabroncs
Visszatérő probléma az ügyfeleknél, hogy kormányrázásra panaszkodnak autópályán történő haladásnál 100-120 km/h sebességnél.
Ügyfél: "Most jártam a gumisnál centríroztatni, és mégis ráz a kormány, pedig 0;0-t mutatott a gép." Mire én: "Hogyan rázza a kormányt? Függőlegesen vagy jobbra-balra mozgatja a kormányt?" Tételezzük fel, hogy a futómű, a lengés-csillapító, a kerékcsapágyak és a gumik is megfelelő minőségűek. Tehát a centrírozásban keresendő a hiba.
Szervizünk vállal, és igény szerint elkíszíti a hengerfej és autó diagnosztika vizsgálatot.
BOSCH KTS 670 típusú motorteszter, és diagnosztikai állomásunk nagy felbontású oszciloszkóppal felszerelt.
A megfelelő fékhatás a biztonságos közlekedés alapfeltétele.
Az autótulajdonosok a következő sorrendbe állították a biztonság legfontosabb tényezőit egy piackutatás során:
Az olaj megválasztása elsődleges fontosságú a gépkocsi biztonságos működése szempontjából. A motorolaj szempontjából a városi üzemeltetés a legextrémebb terhelést jelenti. A rendszeres rövidtávú utak esetén (kb. 5-10 km-esek) a hideg-indítások – ha minimálisan is – hígítják a motorolajat, főleg a benzin üzemű gépkocsiknál. Ez esetben az olaj kenőképessége romlik.
Kuplung és ékszíj vizsgálat
Kuplung ékszíj és ablaktörlő illetve vezérműszíj levegőszűrő és ablaktörlő lapát szervizelés csere, kormánymű és vezérműszíj csere kipufogó szerviz és ablaktörlő gumi illetve pollenszűrő csere és vezérműszíj cseréje, a kuplung lamella és a kipufogó szerelés valamint a vezérműszíj készlet illetve a kuplung beállítás és kuplung hibák illetve ablaktörlő kar.
Nyitvatartás
Hétfő - Csütörtök: | 8:00 - 12:00 |
13:00 - 17:00 | |
Péntek: | 8:00 - 12:00 |
Szo. Vas és Ünnepnapokon ZÁRVA |
|
Baleset esetén hívjon: | |
+3630 1313 108 |